Zondag 10 maart 2024
Beste abonnee,

Bij deze de *verwijzing naar de zondagsbrief voor de eredienst op zondag 10 maart 2024.

Onze erediensten zijn zonder beperkingen te bezoeken. De dienst kan worden gevolgd met geluid & beeld.
Op onze website-pagina www.goedeherderkerk-schiebroek.nl  via de tab Kerkdiensten is aangegeven hoe u de dienst kunt vinden en volgen.
Wilt u een bijdrage geven voor kerk en diaconie dan vindt u de gegevens in de zondagsbrief en ook op www.goedeherderkerk-schiebroek.nl.

Dan nog graag even uw/jouw aandacht voor:
  • Musical Jozef zaterdag 9 maart 19 uur - Goede Herderkerk
    Zaterdagavond bent u van harte welkom bij de uitvoering van de musical Jozef,
    voorbereid en gespeeld door zo’n 60 kinderen uit kerk & buurt. De kaarten kosten 2,50. U kunt
    reserveren via jozefmusical@gmail.com. Of bij binnenkomst, maar NB. vol = vol. Tot dan!
    Jozef - een musical met jou in de hoofdrol!

Met hartelijke groet,
Wijkgemeente Goede Herderkerk-Schiebroek

-Gelieve niet op deze email te reageren.
-Klik op het woord verwijzing om de zondagsbrief op te halen/lezen.

Onze privacy-verklaring kunt u lezen door hier te klikken.