Kerkbalans: vragen over digitaal meedoen

Kan ik digitaal aan de Actie Kerkbalans deelnemen?
Van oudsher worden leden van de kerk via een brief gevraagd aan de actie deel te nemen. Al enige jaren is er ook de mogelijkheid via de mail deel te nemen. Dit betekent dat dan alle info via de mail bij je binnenkomt en je via de mail ook jouw bijdrage kunt afhandelen. Neem je nu nog op de oude manier aan de actie deel, maar wil je dit in het vervolg via de mail, dan kun je dit regelen door dit jaar je email adres te vermelden op het toezeggingsformulier of door een mail te sturen aan kerkbalans@goedeherderkerk-schiebroek.nl onder vermelding van je naam en adres. Heb je inwonende kinderen van 18 jaar of ouder die zelf ook een brief van de actie krijgen, dan is het handig om gelijktijdig ook voor hen het bovenstaande te regelen.