Kerkbalans: vragen over betalen Kerkbalans: vragen over betalen

Op welke manieren kan ik mijn bijdrage aan kerkbalans betalen?
Betalen kan:
  • Met een machtiging tot automatische incasso, zowel voor termijnen als voor een eenmalige gift
  • Door zelf een opdracht aan je eigen bank te geven voor een periodieke overboeking (bij termijnbetaling)
  • Door gebruik te maken van de QR code op je toezeggingsformulier (voor een eenmalige gift of 1 termijn)
  • Door een bedrag over te maken naar de bankrekening zoals vermeld onderaan het toezeggingsformulier. Vergeet niet het betalingskenmerk in te vullen. (voor een eenmalige gift of 1 termijn
  • Door een gift te doen in Appostel. Kies het doel “Kerkbalans” en volg de instructies.

Kan ik ook gemakkelijk en direct doneren?
Jazeker, dat kan. Je kunt een overschrijving doen naar de kerk onder vermelding van Actie Kerkbalans. Het bankrekeningnummer hiervoor is:
           Protestantse Gemeente Rotterdam Noordrand,  NL67 RABO 0373 7223 89
Je kunt ook gebruik maken van de QR code die je op je toezeggingsformulier vindt.
Als je account hebt voor onze app Appostel, kun je ook in de app een donatie doen.