Theologische teksten Theologische teksten
Meer informatie: Irene Ridderhof.

Uit de suggesties die deelnemers zelf aandragen voor een of meer te bespreken boeken wordt in de startbijeenkomst een keuze gemaakt. Het (gezamenlijk) lezen van dat boek leidt tot verdiepende gesprekken over theologie en geloven. Deelnemers zien daarbij tegen wat stevig spitwerk niet op.

Bijbelgesprekskring Bijbelgesprekskring
Doelgroep: 70 en ouder. Het nieuwe seizoen gaan wij in met 7 deelnemers.
Nieuwe deelnemers, ook zij die wat jonger zijn, zullen met plezier verwelkomd worden.
Gespreksleiding: Margreet van Leeuwen

Wij spreken over Bijbelteksten, de vragen die deze kunnen oproepen en de wijze waarop
deze kunnen bijdragen aan ons geloof. Soms kan dat flink zoeken zijn.  Tevens zoeken we
naar de verbinding met het dagelijks leven en wat zich hierin voordoet. Er is respect voor
elkaars zienswijze, openheid en ook ruimte voor humor.

lees meer ยป

Jongerencatechese Jongerencatechese
Jongeren tussen 12 en 19 jaar uit de Fonteinkerk, de Goede Herderkerk en de Oranjekerk krijgen in de maand september een schriftelijke uitnodiging voor een pizza-bijeenkomst. In die bijeenkomst worden afspraken gemaakt over de catechese-bijeenkomsten, die in drie leeftijdsgroepen (12-14 jaar, 15-17 jaar en 18 jaar en ouder) twee- of driewekelijks worden gehouden. Je bent er welkom bij!